Līga Tīte – Petrauskė
Muzikalaus M-studija darželio įkūrėja. Līga (lietuviškai Lyga) gimė ir užaugo Latvijoje, baigė muzikos mokytojos bakalauro studijas ir įgijo švietimo mokslo magistro laipsnį. Studijų Rygoje metu dirbo dirigente Rygos moksleivių rūmuose ir darželio auklėtoja. Veliau, pasinaudojusi ERASMUS programa, Lyga savo studijas tęsė Voketijoje, Dresdeno Muzikos akademijoje kur įgijo papildomų profesinių žinių ir susipažino su savo būsimu vyru.
Lyga į Lietuvą persikraustė 2007 metais. Čia toliau kaupė neįkainojamą patirtį dirbant muzikos mokytoja Vilniaus tarptautinėje mokykloje, Vilniaus Montessori anglų kalbos darželyje, darželyje “Saules Gojus”, darželyje “Aukštyn kojom” ir darželyje “Po Saule”. Po keleto gyvenimo metų Vilnuje Lyga nepriekaištingai išmoko lietuvių kalbą. 2011 metais išlaikiusi tarptautinės muzikos programos Kindermusik licenziją įkūre savo Kindermusik mokyklėlę.
Muzikos pedagogė tiki, kad muzikalus darželis ir mokyklėlė padės tėvams suprasti kiek yra svarbūs pirmi 7 vaiko metai jų vystymesi ir supras tikrą muzikos galią tame procese!
Beata Judzentė
M-studija darželio pedagogės, muzikos mokytojos Beatos pirmasis susitikimas su muzika buvo Panevėžio muzikos mokykla (smuikas, fortepijonas, gitara, dainavimas chore). Baigiau Kindermusik kursus ir įgijau tarptautinę muzikos pedagogo licenciją, suteikiančią teisę dirbti su ikimokyklinio amžiaus vaikais.
Beata mažus vaikus moko muzikos ir anglų kalbos jau nuo 2007 m. Dirba pagal kompanijos Kindermusik International sukurtą programą. Pirmuosius 4-erius metus turėjo savo mokyklėlę Vilniaus senamiestyje. Taip pat dirbus “Telebimbam” darželyje, Vilniaus Tarptautinėje mokykloje, “Vilniaus Montessori darželyje”,“Pupų pėdelis”, “Aukštyn kojom”, kūdikių akademijoje “Mažųjų valdos”.
Trynukų- Elzės, Marijos ir Jono – ir mažosios Milės mama Beata sako: “Mano 4 vaikai yra vienas puikiausių ir sudėtingiausių dalykų, kurie kada nors man nutiko. Jie skatino mane priimti naujus iššūkius, abejoti, bandyti iš naujo ir judėti pirmyn. Vaikai tapo pagrindine priežastimi, kodėl nusprendžiau mesti darbą internetinėje žiniasklaidoje DELFI ir grįžti prie muzikos. Noras būti mokytoja, padėti vaikams augti nuvedė mane ten, kur dabar esu – nuolatinėje atradimų kelionėje be pabaigos!”
Lina Žilinskaitė
Kanklininkė, atlikėja, kompozitorė, pedagogė.
Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje baigė kanklių atlikimo meno ir gretutines kanklių pedagogikos bakalauro bei magistro studijas. Menininkė muzikos atlikimo bei kūrybos galimybes plėtė Suomijos Sibelijaus akademijoje (2016 m.); AGATOS muzikos atlikėjų ir kūrėjų stovyklose (2012, 2014, 2015); Danijos nacionalinėje atlikimo meno mokykloje Kopenhagoje, „Open opus“ kūrybinėse dirbtuvėse (2016 m.) bei Birštono vasaros menų akademijoje (2018 m.).
Savo sukauptą patirtį muzikos atlikimo, kūrybos ir pedagogikos srityse šiandien Lina dalinasi su savo mokiniais. Nuo 2020 metų Lina Žilinskaitė veda privačias kanklių pamokas, o nuo 2021 m. pradėjo dirbti pedagogės darbą M-studio darželyje ir Temem mokykloje.
Šalia pedagoginio darbo Lina Žilinskaitė taip pat tęsia ir atlikėjos bei kūrėjos karjerą. 2022 m. išleido savo solinį albumą „Linai“
Agnė Valukonytė
Agnė studijavo pradinio ugdymo pedagogiką, taip pat, igijo priešmokyklinio ugdymo specializaciją. Nuo pat vaikystės svajojo tapti pedagoge, todėl pasirinkti studijų kryptį buvo labai paprasta. Agnė savo patirtį pradėjo kaupti būdama studente: atliko praktikas 6 skirtingose mokyklose, dirbo privačioje mokykloje, vėliau darželyje. Dirbdama pedagoginį darbą suprato, kad tai ne tik atsakingas, svarbus, bet ir kūrybiškas, įdomus, pozityvus bei įkvepiantis darbas. Kiekviena diena su mažaisiais – tai naujas iššūkis, kuris suteikia naujos patirties ir asmeninio tobulėjimo.
Apie save “Esu iš Vilkaviškio, Lietuvoje, kur dažniausiai praleisdavau savo vaikystės dienas lauke, mokydamasi savarankiškai natūraliai turtingoje sensorinėje aplinkoje. Todėl, mano susidomėjimas alternatyviam ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymui dalinai kyla iš laisvės tyrinėti bei kurti, ką patyriau pati būdama dar vaikas. Stengiuos įkvėpti vaikus mokinimosi ir kūrybos naudodama knygas, mokslinius eksperimentus, sensorinius patyrimus, gamtos pasaulio tyrinėjimą bei muziką. Taip pat tvirtai tikiu, kad gilesnę savimonę ir sąmoningumą galima pasiekti per jogą ir meditaciją, kurias dažnai taikau savo mokymo praktikoje. Vaikai yra kupini smalsumo ir noro viską išmokti, todėl, mano kaip auklėtojos užduotis yra padėti jiems tai išlaikyti ir leisti atsiskleisti individualiam kūrybiškumui. Mano asmeniniai pomėgiai yra menai ir amatai, maisto gamyba, joga ir muzika. Turiu MCI (Montessori Centre International) ikimokyklinio amžiaus pedagogės kvalifikaciją, taip pat esu apmokyta mitybos ir žmogaus foziologijos srityse. Aš taip pat turiu meno ir dizaino diplomą bei turiu žinių pirmosios pagalbos vaikams. ”
Julija Gadišauskaitė
Jau nuo mokyklos laikų jaučiau, kad mano gyvenimo kelias bus susijęs su vaikais ir pagalba jiems. Po pamokų, devintoj klasėj, kiekvieną dieną, skubėdavau į vaikų dienos centrą „Svajonių laivas“. Nors buvau tik savanorė, visuomet jaučiau, kad bendravimas ir pagalba daryti namų darbus, žaisti, bendrauti su vaikais, važiuoti į stovyklas, suteikia mano gyvenimui daugiau laimės. Dar tada nežinojau, kad tai vadinasi egzistensinė prasmė. Kol savanoriavau, priklausiau „Gelbėkit vaikus“ organizacijai, dalyvaudavau jų rengiamose akcijose, esame įrašę ir išdalinę mokykloms šviečiamuosius CD prieš patyčias.
Savanorė buvau apie du metus, vėliau baigiau mokyklą ir mano kelias vedė link psichologijos studijų. Baigiau Mykolo Romerio universiteto psichologijos bakalauro studijas, praktiką atlikau Italijoje, Bolonijos psichologijos laboratorijoje. Po studijų buvo sunku nuspręsti, kokią psichologijos kryptį rinktis, tačiau žinojau, kad pasirinkimas vienu ar kitu atveju bus susijęs su vaikais. Kadangi mėgstu kartais tapyti ir norėjosi susieti hobį su profesija, tolimesnę kryptį pasirinkau dailės terapiją.
M-studija darželis man suteikia galimybę būti tarp vaikų kaip šeimoje ir juos pažinti. Nes būti su vaikais, jų gyvenimo pradžioje, tai reiškia indelį nuo savęs visuomenei. Ir tai ne tik buvimas šalia. Jeigu aš padėsiu šiandien vaikui geriau susigaudyti jo jausmuose ir dirbsime su tuo, ką daryti kai nesiseka, ką daryti kai užklumpa sunkios emocijos, lavinsiu jų emocinį intelektą kaip tik galiu – ateityje jis jausis ramesnis, užtikrintesnis, laimingesnis, to sieksime ir su dailės terapijos metodais.